K: Kui kiiresti toit kohale jõuab?
V: Kohe peale tellimuse esitamist edastatakse tellimus toitlustajale ning peale valmimist võtab Tellitoit.ee kuller selle peale. Meie eesmärk on tuua toit kliendini võimalikult kiiresti, kuid kindlasti peaks arvestama vähemalt 35 minutiga.
K: Kas ma näen kui kaua aega kulub toidu valmistamise ja kohale toomisega?
V: Jah. Registreerunud kasutaja näeb kasutaja menüüs „Töös tellimused“ all kogu protsessi reaalajas.
K: Kes toidu kohale toob, kas toitlustaja?
V: Ei. Toidu toimetab kliendi juure tubli ja rõõmsameelne Tellitoit.ee kuller.
K: Kuidas te tagate, et minu toit oleks soe kui ta kohale jõuab?
V: Meil on selleks autos vastavad termokotid ja -karbid. Nii lisasoojendiga kui ilma.
K: Kui tellin toitu koju kas pean arvestama ka mingi lisatasuga välja arvatud transport?
V: Ei. Toidu hinnale ei lisandu rohkem midagi.
K: Kas Tellitoit.ee lehelt tellides on toidu hinnad samad mis koha peal vastava toitlustaja juures?
V: Jah. Erinevate kampaaniate raames on toidud Tellitoit.ee süsteemis isegi soodsamad.
K: Mis ma tegema pean, et enda lemmiktoidukoha toitu ka Tellitoit.ee lehelt tellida saaks?
V: Kui see toitlustaja pole veel meie süsteemiga liitunud siis anna meile sellest teada ning me anname endast parima, et varsti saad ka tema toitu siit tellida.
K: Kuidas saan kontrollida, kas tellimus läks läbi?
V: Tellimus on süsteemis läbi läinud kui teile kuvatakse Tellitoit.ee lehel tekst “Sinu tellimus on edukalt õnnestunud!” koos toidukoha kontaktinfoga ja kulleri teekonna jälgimise kaardiga. Juhul kui on kahtlusi, võib kontakteeruda toidukohaga.
K: Mida teha kui isiku autentimiseks mõeldud SMSi ei tule?
V: Juhul kui teie käest küsitakse tellimuse tegemisel isiku autentimiseks SMS kinnituskood ning teie mobiiltelefonile pole see laekunud 5 minuti jooksul, siis pole tellimus meie süsteemis läbi läinud ning tellimus tuleb uuesti teha. Uuesti kontaktandmeid sisestades veenduge, et olete märkinud õige Eesti mobiiltelefoni numbri.
SMS saadetakse ainult Eesti mobiiltelefoni numbrile.
K: Kui mul puudub Eesti mobiiltelefoni number, siis kuidas saan teha tellimust?
V: Sellisel juhul soovitame tellimust tehes valida makseviisiks "pangalink".
Internetipangas makstes ei küsi Tellitoit.ee teilt SMS kinnituskoodi ning tellimus läheb täitmisele kohe peale makse tegemist.
K: Mida teha kui tellimuses on tooteid puudu või üle?
V: Pärast eksituse avastamist kontakteeruge koheselt telefonitsi toidukohaga, kust tellimuse tegite.
Toidukohta pöördumisel öelge oma tellimuse number ja tooted, mis on üle või puudu.
K : Kas tellimust saab teha ka telefonitsi?
V: Tellimusi võtame vastu ainult läbi veebilehe. Juhul kui puudub interneti võimalus, siis on võimalik helistada toidukohta ja neile oma tellimus edastada.
K: Kust saan infot,et kaugel võib mu tellimus olla?
V: Peale tellimuse sooritamist kuvatakse Tellitoit.ee lehel teile kaart, kus saate näha kulleri teekonda toidukohast teieni.
Tuleb silmas pidada, et kui olete sulgenud brauseri akna, kus teile kuvati “Sinu tellimus on edukalt õnnestunud!” siis tagasi enam sinna ei saa.
K: Mida teha kui soovin oma tellimust muuta?
V: Juhul kui soovite tellimust muuta, tuleb kontakteeruda koheselt toidukohaga ning neile oma muudatused edastada.
K. Kas on võimalik ka eeltellimust teha?
V: Eeltellimust on võimalik teha vaid käesoleva päeva siseselt.
Selleks tuleb märkida tellimuse esitamisel "tellimuse täitmise ajaks" lahtris pakutud kellaaegadest sobivaim. Seal märgitud kellajaks toome tellimuse teie poolt märgitud aadressile. Arvestada palume +/- 5 minutiga.